diumenge, 2 de gener del 2011

Mars 2011



El juliol del 2004 vaig compondre i enregistrar aquesta cançó. Com és habitual quan s'enregistra una cançó per pistes la primera vegada, es tracta d'un esbós i tant l'estructura com la durada no són les més correctes. La cançó m'agrada però sempre m'havia resistit a deixar-la escoltar precisament per això. Avui he agafat les tisores i m'he posat a editar-la (sobre la mescla existent, és a dir, tallant a la bruta). M'he menjat alguna part de veu, he posat veu on no n'hi havia però he volgut mantenir els tres solos. Sé que això la fa massa llarga però m'ha fet llàstima tallar coses de quan jo encara tocava amb certa dignitat (i amb expressivitat), no com ara que vaig fent blusos pels bars :-P

5 comentaris:

Jordi ha dit...

Finet, finet nen. No t'havia sentit cantar així. Tens raó amb això de la durada: com a single li sobrarien 4 min. Ei, però també li pots afegir 4 min. d'efectes tipus "vent al desert" al començament i final i vendre-ho com a cara B de disc conceptual :D

fnogues ha dit...

Ha-ha. Ja veig per on vas :-D

comiendoentokyo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
comiendoentokyo ha dit...

En un sentit ambiental m'ha vingut al cap el Roger Waters, escoltant-t'ho. M'agrada.

P.S. M'he vist obligat a esborrar l'anterior comentari per alguna cosa ben estranya i misteriosa...

fnogues ha dit...

Roger Waters? Interessant :-D